ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Κοινωνική ευθύνη

3 ΕΙΚΟΝΕΣ Σ´ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ

23 Ιούνιος, 2011

3 ΕΙΚΟΝΕΣ Σ´ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ

ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.

Του Δημήτρη Τροχόπουλου


η 1η εικόνα- "ασπρόμαυρη"
ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΆ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΣΥΜΒΑΝΤΑ

α. ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΝΑΖΙΣΜΟΥ
β. ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΣΥΜΜΑΧΙΑ" ΤΗΣ  ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑΣ  ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΜΕ ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΧΛΩΔΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ  ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥΣ.

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ?

Η ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥΣ, Η ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ,ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΙ Ο ΕΞΟΒΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.

η 2η εικόνα "τραγική"
ΖΟΥΜΕ Σ´ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΙΑΞΙΜΟ
Ή ΣΤΑΘΕΡΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΥΠΗΚΟΟΥΣ"  ΤΟΥ.

ΜΕ "ΛΕΙΨΟ" ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ

ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΤΟΥ
ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ
ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΕΝΑ ΚΥΝΙΚΟ "ΑΕΙΦΟΡΟ" ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ ΤΟΥ.


η 3η εικόνα- "απογοητευτική "
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΙΛΑΜΕ                    "ΕΛΛΗΝΙΚΑ"
ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ    "ΕΛΛΗΝΙΚΑ"
ΦΕΡΟΜΑΣΤΕ          "ΕΛΛΗΝΙΚΑ"

ΑΛΛΑ ΤΙ ΚΑΤΟΡΘΩΝΟΥΜΕ?
ΠΟΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?
ΠΟΥ ΠΑΜΕ?

ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ... "ΈΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ"...
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ                     ΣΉΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΜΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΊΑ Κ ΠΡΑΚΤΙΚΗ.

ΈΧΟΥΜΕ -κατ´αναγκη-ΑΝΑΓΑΓΕΙ  ΤΟΝ ΑΤΟΜΙΣΜΟ ΣΕ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ"  ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΤΑΝΤΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΑΝ "ΑΝΘΡΩΠΟΙ- ΓΑΤΕΣ"(επιδεξιοι?)
ΠΑΡΑ ΣΑΝ
"ΆΝΘΡΩΠΟΙ -ΑΝΘΡΩΠΟΙ".

ΕΝΑ  (ΜΟΝΟΝ?)  ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ :

ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΌΔΡΟΜΟΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΜΑΣ Κ ΤΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ Ο ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ:

ΜΕΣΩ ΤΕΕ -
ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ-                                       και γιατί όχι ? και
ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ -ΟΜΩΣ-ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΠΗΧΥ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΜΑΣ Κ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΜΑΣ
ΤΟΣΟ ΣΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΜΕΛΕΤΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ-αρχιτεκτονικες σχολές και προσωπικό επίπεδο σπουδών -

ΟΣΟ Κ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ.                           -με εφαρμογή των γνώσεων που αποκτήθηκαν
με επαγγελματικά ανθρώπινη συνείδηση ,
με σεβασμό στον άνθρωπο ,
με σεβασμό στο περιβάλλον ζωής του και στις σχέσεις του με αυτό
ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να ξεχνάμε την αναγκη επικαιροποίηση της γνώσης κ της εφαρμογής της-

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
-γυρω απο αυτα τα ζητηματα-ΟΛΩΝ ΜΑΣ:

ποτε?
ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ σχολικα ΧΡΟΝΙΑ

που?
Μεσα ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

κ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΛΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ

για πόσο καιρό ?
ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΙΑΣ ΟΛΌΚΛΗΡΗΣ  ΖΩΗΣ
- ΜΕ ΣΚΟΠΟ :
ΤΗΝ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ  ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ-
ΚΑΙ -ΠΑΙΔΕΙΑ- ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ  ΣΕ´ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ.

ΌΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ
ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

ΑΛΛΆ ΕΞΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ "ΕΜΜΟΝΗ"
ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΣΤΑ ΜΟΝΙΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ
ΣΤΗΝ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΊΑ ΤΗΣ.

ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ  ΚΑΙ "ΟΠΑΔΟΙ" ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ :

- Ο "ΠΑΠΑΣ" ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΑΕΙ ΤΟ ΡΑΣΟ ΤΟΥ-

ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΡΑΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ "ΠΑΠΑΔΕΣ"...

του Δημήτρη Τροχόπουλου


Υ.Γ. "Ακούσατε" καθόλου την λέξη ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ?

Όλα τα προηγούμενα όμως
ΤΗΝ αφορούν κ ΜΑΣ  αφορούν.

Share |
 

GreekArchitects Athens

Copyright © 2002 - 2024. Οροι Χρήσης. Privacy Policy.

Powered by Intrigue Digital