ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ
| ΕΡΓΑΣΙΕΣ | 
- 
135.14 Κέντρο ανάδειξης Ξυλοναυπηγικής και Ιστιοπλοϊκής τέχνης03 Φεβρουάριος, 2015Κέντρο ανάδειξης Ξυλοναυπηγικής και Ιστιοπλοϊκής Τέχνης στην Ερμούπολη της Σύρου.   
- 
134.14 Feel(in)g the city01 Φεβρουάριος, 2015Αγγίζοντας τον ψυχισμό του περιπλανητή στην Παλιά Πόλη Χανίων. 
- 
133.14 Λατομεία ΛΑΤΟ και ΚΕΚΡΩΨ: ένας περίπατος στο υπολειμματικό τοπίο28 Ιανουάριος, 2015Βιωματικός περίπατος και θεματικό μουσείο στη λατομική περιοχή των Τουρκοβουνίων. 
- 
132.14 Νεκροταφείο της Κηφισιάς24 Ιανουάριος, 2015
- 
131.14 Ιπποδομές22 Ιανουάριος, 2015Ιππικός όμιλος στη Θεσσαλονίκη. Καταφύγιο αναψυχής, χαλάρωσης κι αθλητισμού. 
- 
130.14 Ίχνη στο τοπίο20 Ιανουάριος, 2015
- 
129.14 Μοναστήρι-σπουδαστήριο στο Νησί Ιωαννίνων17 Ιανουάριος, 2015Η παρούσα διπλωματική τιτλοφορείται «μοναστήρι-σπουδαστήριο στο Νησί Ιωαννίνων». 
- 
128.14 Άνδρου Μονοπάτια15 Ιανουάριος, 2015
- 
127.14 Υγρότοπος Βουρκαριου Μεγάρων. Προστασία και ανάδειξη14 Ιανουάριος, 2015Διαμόρφωση πάρκου και σχεδιασμός κέντρου περιβαλλοντικής ενημέρωσης. 
- 
126.14 Α-θαλάττωση στη Μήλο12 Ιανουάριος, 2015
- 
125.14 Επανάκτηση και εναλλακτική αξιοποίηση του παράκτιου μετώπου08 Ιανουάριος, 2015Κατοίκηση και πολιτισμός στην υποβαθμισμένη περιοχή Κόβα της Ρόδου. 
- 
122.14 Ενεργοποίηση του λόφου του Λυκαβηττού02 Ιανουάριος, 2015
- 
121.14 Συγκρότημα μικτών χρήσεων στην πόλη της Λαμίας27 Δεκέμβριος, 2014Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός ενός συγκροτήματος μικτών χρήσεων. 
- 
120.14 Κέντρο ιστιοπλοΐας23 Δεκέμβριος, 2014Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τη δημιουργία ενός κέντρου ιστιοπλοΐας στην περιοχή της Ραφήνας. 
- 
119.14 Κέντρο μελέτης της ελιάς στη Μαλεσίνα Φθιώτιδας22 Δεκέμβριος, 2014Δημιουργία εκπαιδευτικού και συνεδριακού κέντρου σχετικά με την ελιά και το ελαιόλαδο, πλησίον της Ιεράς Μονής του Αγίου Γεωργίου. 
- 
118.14 re-N.E.W. the PRISON20 Δεκέμβριος, 2014Η παρούσα διπλωματική έχει ως κύριο προβληματισμό το θέμα των φυλακών και ως στόχο να προτείνει ένα νέο σύστημα το οποίο να εντάσσει και να επαναπροσδιορίζει μέσα στο σχεδιασμό, τις έννοιες της φύσης, της εκπαίδευσης και της εργασίας ως εργαλεία σωφρονισμού. 
πρώτη προηγούμενη 12 13 14 15 16 17 18 επόμενη τελευταία
εγγραφή 225 εώς 240 από 813 εγγραφές σε 51 σελίδες














