ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

 

 
  • Ιεροί τόποι

    07 Οκτώβριος, 2005

    Τόποι περισυλλογής     

  • Σταθμός του διεθνούς λιμένα της Yokohama στην Ιαπωνία.

    01 Αύγουστος, 2005

    Με αφορμή την πρόσφατη παρουσίαση στο Greek Architects, του Σταθμού του διεθνούς λιμένα της Yokohama στην Ιαπωνία, έργου των FOA (Foreign Office Architects: αρχιτέκτονες Farshid Moussavi και Alejandro Zaera-Polo, 2000-2002), μερικές πρόσφατες φωτογραφίες που περιλαμβάνουν και εσωτερικά.     

  • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

    01 Αύγουστος, 2005

    Η αρχιτεκτονική πια στις μέρες μας δεν περιορίζεται, ούτε και μπορεί να περιοριστεί στον προσδιορισμό της μορφής. Καλείται να προσαρμοστεί στο σημερινό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον όπου σημαντικό ρόλο παίζει η οικονομία και το management     

  • HORROR VACUI: ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΣΤΙΚΙΣΜΟ.

    21 Ιούνιος, 2005

    Έννοιες της Πυκνότητας και Πολιτισμική Μνήμη. ΜΑΥ, 2004, PATRAS     

  • Αρχιτεκτονικός Φωτισμός Ξενοδοχείων-Πως δημιουργείται η κατάλληλη ατμόσφαιρα;

    11 Μάιος, 2005

    Ο χώρος του ξενοδοχείων μέσα στα πλαίσια της σύγχρονης τουριστικής βιομηχανίας, έχει βαθμιαία εξελιχτεί από τον παραδοσιακό του ρόλο της απλής φιλοξενίας σε ένα δυναμικό και πολυσύνθετο συνδυασμό παροχής υπηρεσιών και ανέσεων υψηλού επιπέδου.     

  • Η χρήση των φωτο-διόδων (leds) στον σύγχρονο αρχιτεκτονικό φωτισμό

    25 Απρίλιος, 2005

    Οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στο τομέα των LEDs και των ηλεκτρονικών γενικότερα έχουν συμβάλλει αποφασιστικά στην ολοένα και αυξανόμενη χρήση των νέων αυτών πηγών φωτισμού όχι μόνο σε φωτεινές ενδείξεις αλλά και σε ευφάνταστες εφαρμογές αρχιτεκτονικού φωτισμού. Aπο τον Θεόδωρο Δ. Κοντορήγα     

  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ΚΑΤΟΠΤΡΩΝ

    01 Απρίλιος, 2005

    Η αρχιτεκτονική διαρκώς αναζητάει νέα και πρωτοποριακά συστήματα τεχνητού φωτισμού τα οποία μπορούν να ανταποκριθούν τόσο στις αισθητικές όσο και στις λειτουργικές απαιτήσεις των σύγχρονων κτιρίων. Aπο τον Θεόδωρο Δ. Κοντορήγα     

  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ

    15 Φεβρουάριος, 2005

    Το φως και το νερό υπήρξαν και εξακολουθούν μέχρι σήμερα να είναι δυο πολύ σημαντικά στοιχεία σε κάθε ανθρώπινο πολιτισμό κυρίως λόγω της ικανότητας τους να απευθύνονται με τρόπο άμεσο στα ανθρώπινα συναισθήματα. Aπο τον Θεόδωρο Δ. Κοντορήγα     

  • Λίγα λόγια για την νέα μόνιμη στήλη του Greek Architects

    15 Ιανουάριος, 2005

    Το Greek Architects παρουσιάζει τη νέα στήλη του Θεόδωρου Δ. Κοντορήγα, με σκοπό να παρουσιάσει τις δημιουργικές δυνατότητες του φωτισμού ως του πλέον σημαντικού μέσου ανάδειξης της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησης εσωτερικών και εξωτερικών χώρων. Με αφετηρία την παρουσίαση των βασικών αρχών φωτομετρίας καθώς και της σύγχρονης τεχνολογίας του αρχιτεκτονικού φωτισμού, η στήλη θα προχωρήσει στην ανάλυση των ποιοτικών εκείνων παραμέτρων που εξασφαλίζουν έναν πετυχημένο σχεδιασμό φωτισμού, που ικανοποιεί όχι μόνο την ανάγκη αποτελεσματικής ανάδειξης κάθε χώρου αλλά και την ανάγκη δημιουργίας θετικών συναισθημάτων σε όσους ζουν και εργάζονται στους χώρους αυτούς. Από τον Θεόδωρο Δ. Κοντορήγα     

  • Η ΚΑΤΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

    15 Ιανουάριος, 2005

    O πολλαπλασιασμός απο ότι μπορεί εμπειρικά να αποκαλούμε ΄μή-τόπους' είναι ένα χαρακτηριστικό του σύγχρονου κόσμου. Χώροι κυκλοφορίας (αυτοκινητόδρομοι, αεροδρόμια), χώροι κατανάλωσης (πολυκαταστήματα, υπερ-αγορές) και χώροι επικοινωνίας (τηλέφωνο, τηλεόραση, δίκτυα) καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο χώρο σε όλο τον πλανήτη. Πρόκειται για χώρους όπου οι άνθρωποι συν-υπάρχουν ή συν-κατοικούν, χωρίς να συ-ζούν, να ζούν μαζί' Μ.Auge.     

  • 'Το μοντέλο. Ο ευεργετικός μηχανισμός της κατάδειξης'

    07 Δεκέμβριος, 2004

    Αντικείμενο έρευνας αυτής της εργασίας είναι η αφαιρετική μακέττα και όλα αυτά που περικλύει και στα οποία αναφέρεται. Μας απασχολεί να μελετήσουμε αυτού του είδους τα προπλάσματα και ως αντικείμενο αντίληψης και αναπαράστασης του (αρχιτεκτονικού) χώρου αλλά και ως μέσο νοηματοδότησής του. Κυρίως το τελευταίο, μια και στο συγκεκριμένο είδος μακέττας που θα αναφερθούμε σκοπεύει να εκφράσει ένα νόημα, να μεταδόσει μια ιδέα, να εκφράσει μια επιθυμία.     

  • S. Takamatsu-H. Wakabayashi: I, Robot*

    01 Σεπτέμβριος, 2004

    Οι Shin Takamatsu και Hiroyuki Wakabayashi ανήκουν στη γενιά των αρχιτεκτόνων που λάτρεψε τη «Μηχανή». Κατά τη δεκαετία του ’80, εποχή άναρχης οικονομικής ανάπτυξης για την Ιαπωνία, δημιούργησαν κτήρια έντονου φορμαλισμού, αρχικά στην περιοχή Kansai και συγκεκριμένα στο Kyoto.     

  • Εξπρεσσιονισμός και Αυστηρότητα, Βιέννη

    07 Ιούλιος, 2004

    Ο Engelmann υπήρξε μαθητής του Α. Loos και στο έργο διακρίνεται καθαρά η επιρροή του δασκάλου. Ωστόσο η εφαρμογή του σχεδίου και η παραπέρα επεξεργασία των λεπτομερειών, ιδιαίτερα στις αναλογίες των ανοιγμάτων που χαρακτηρίζουν το κτήριο, αποδίδονται στον ίδιο τον Wittgenstein.     

  • Κτήριο Εθνοσυνέλευσης του διοικητικού συγκροτήματος της Ντάκα, Μπαγκλαντές

    11 Νοέμβριος, 2003

    Το 1989 το έργο τιμήθηκε με το βραβείο Aγα Χαν (Agha Khan) για την άρτια ένταξή του στο περιβάλλον, το σεβασμό στη ντόπια παράδοση και το υψηλής αισθητικής και πνευματικότητας αποτέλεσμα.     

  • "Χανάμι" (ανθοφορία των κερασιών) στο Τόκιο, Ιαπωνία

    07 Νοέμβριος, 2003

    Eποχή των ανθισμένων κερασιών στην Ιαπωνία. Αδιάφορο για το SARS και τα υπόλοιπα δεινά των ανθρώπων, το ρόδινο σύννεφο όπως κάθε άνοιξη ξεκινά από τον ζεστό νότο των νησιών της Οκινάουα για να διασχίσει τη χώρα και να φτάσει στο βόρειο Χοκάϊντο     

  • Team Zoo-Atelier Zo, Σαϊτάμα, Ιαπωνία

    01 Νοέμβριος, 2003

    Η γιαπωνέζικη αρχιτεκτονική κοοπερατίβα Ζοο συνένωσε το 1971 διάφορα μικρά γραφεία (ateliers) από τα οποία τα κυριότερα ήταν: το atelier Mobile με ιδρυτή τον Κ. Μαρουγιάμα (1970), το atelier Zo (ελέφαντας) με ιδρυτές τους Κ. Οτάκε, Χ. Χιγκούτσι και την Ρ. Τομίτα (1971), τα ateliers Iruka, Garuda, Gaii και Hoenkan. Ωστόσο ένα μεγάλο μέρος των έργων που πραγματοποιήθηκαν τόσο στην Ιαπωνία μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’80 αλλά και σε άλλες ασιατικές χώρες στη διάρκεια της δεκαετία του ’90 έως σήμερα, ήταν προϊόντα του atelier Zo, με δεύτερο σε παραγωγική δραστηριότητα, το atelier Iruka.     

πρώτη 55 56 57 58 59 60 τελευταία

εγγραφή 929 εώς 944 από 947 εγγραφές σε 60 σελίδες

GreekArchitects Athens

Copyright © 2002 - 2024. Οροι Χρήσης. Privacy Policy.

Powered by Intrigue Digital