ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΜΑΤΙΕΣ

 

Συμμετοχή
  • "ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ"

    05 Οκτώβριος, 2006

    «... αυτό, που αντίκρυσα», θα πεί αργότερα ο Πελάτης, «δεν είναι εύκολο να περιγραφεί. Πιστέψτε με, δεν έχω ξαναδεί κάτι πιο άσχημο, πιο απόκοσμο, πιο σιχαμερό και πιο γλοιώδες. Μου ήρθε ναυτία. Με κόπο συγκρατήθηκα, μόνο και μόνο για να μην ρεζιλευτώ μπροστά σ’ αυτόν τον ηλίθιο τον Αρχιτέκτονα.     

  • Η πιο καθαρή μορφή έρευνας και πειραματισμού

    28 Σεπτέμβριος, 2006

    Είναι γνωστό, τουλάχιστον στο χώρο των αρχιτεκτόνων, ότι τα τελευταία χρόνια οι αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί είναι άγνωστο είδος στη χώρα μας...     

  • Η αρχιτεκτονική του Νέου Σουλίου

    18 Σεπτέμβριος, 2006

    Ο Έλληνας ανέκαθεν ακολουθούσε στην καθημερινή ζωή το μέτρο, ζούσε απλά και λιτά και αυτή η απλότητα επεκτεινόταν και στην κατοικία. Γι' αυτό από την αρχαιότητα περιοριζόταν σε μια λιτή κατοικία, κατασκευασμένη από απλά υλικά.Αφιέρωμα στην αρχιτεκτονική του Νέου Σουλίου.     

  • Με αφορμή...

    05 Σεπτέμβριος, 2006

    "...Το πρόβλημα της ‘ελληνικότητας’ που τόσο ταλάνισε τους μεσοπολεμικούς –αρχιτέκτονες και μη-, καθώς βρέθηκαν αντιμέτωποι με το πρώτο κύμα ‘παγκοσμιοποίησης’ με την εισβολή του Μοντέρνου, δε φαίνεται να απασχολεί πια σοβαρά παρά ελάχισοτυς, και τελευταίους τους αρχιτέκτονες..."     

  • ΡΕΥΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΠΤΥΧΩΣΕΙΣ

    26 Αύγουστος, 2006

    Η έννοια της πτύχωσης, έχει μεταβάλει το σκηνικό της σύγχρονης αρχιτεκτονικής και τις τυπικές δομές που τη διέπουν. (Αχιλλέας Ψυλλίδης)     

  • Η ποίηση μιας πόλης είναι....

    10 Αύγουστος, 2006

    ΑN EΠIKENTPΩΣEI κανείς το βλέμμα του στην όψη της πόλης καθώς μεταβάλλεται στο πέρασμα του χρόνου, θα έχει να παρατηρήσει ότι η Αθήνα είναι μία πόλη που δεν παράγει νέα αρχιτεκτονική.     

  • Από τα «εξοχικά σπίτια» στο Γκουγκενχάιμ

    07 Αύγουστος, 2006

    Ο μεγάλος αμερικανός αρχιτέκτονας Φρανκ Λόιντ Ράιτ, κατά πολλούς ένα από τα αδιαμφισβήτητα μέλη της «αγίας τριάδας» του μοντέρνου κινήματος (δίπλα στους Μις βαν ντερ Ρόε και Λε Κορμπυζιέ), ήταν μια μορφή ηγετική, ταλαντούχα, με αστείρευτη δυνατότητα ανανέωσης.     

  • Στο όνομα ποίου;

    06 Αύγουστος, 2006

    Στο όνομα ποιού όλα αυτά; Και γιατί τα παιδιά και οι άμαχοι; [...]Τα παιδιά του χθες ακολουθούν την κηδεία της εποχής τους [..] είπε κάποτε ο Χαλίλ Γκιμπράν αναφερόμενος στον Λίβανο μιας άλλης, αλλά πολύ παρόμοιας εποχής. Στο όνομα ποίου τόσα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας;     

  • Μπαουχάους 1919-33

    05 Αύγουστος, 2006

    Η σχολή του Bauhaus λειτούργησε σε τρεις διαφορετικές γερμανικές πόλεις (Weimar από το 1919 ως το 1925, Dessau από το 1925 ως το 1932 και Βερολίνο από το 1932 ως το 1933) και κάτω από την διεύθυνση τριών διαφορετικών αρχιτεκτόνων (του Walter Gropius από το 1919 ως το 1928, του Hannes Meyer από το 1928 ως το 1930 και του Mies van der Rohe από το 1930 ως το 1933).     

  • Η αρχιτεκτονική της επιβίωσης

    27 Ιούλιος, 2006

    Το 1999 ο Cameron Sinclair και η γυναίκα του Kate Stohr παρακολούθησαν μαζί με εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο την τελευταία πράξη του δράματος πίσω από τον τελευταίο Βαλκανικό πόλεμο. Στην οθόνη τους 800.000 Κοσοβάροι πρόσφυγες γυρνούσαν στο σπίτι τους για να βρουν στη θέση του έναν κρατήρα και κάθε υποδομή μιας βιώσιμης καθημερινότητας κατεστραμμένη. Κι έκαναν μια περίεργη ερώτηση: «Πού στο διάολο είναι οι αρχιτέκτονες;».     

  • Χτίζοντας τον... ουρανό

    26 Ιούλιος, 2006

    Κάθε τόπος έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, τις δικές του ιδιαίτερες συνθήκες που επιδρούν στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό. Το αρχιτεκτονικό έργο πρέπει να συνταιριάζεται με το φυσικό του περίγυρο, να πορεύεται ομόρροπα με την αδυσώπητη δύναμη της φύσης και όχι αντίρροπα.     

  • Αρχαιολογικός χώρος Ακροπόλεως

    07 Ιούλιος, 2006

    H Ακρόπολη είναι ο Ιερός Βράχος της Αθήνας. Πάνω σ΄αυτόν κατά την διάρκεια του Χρυσού Αιώνα του Περικλή εκφράσθηκε κατά τον ιδανικότερο τρόπο ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός και οικοδομήθηκαν ορισμένα από τα κορυφαία μνημεία του. Η ζωή πάνω στην Ακρόπολη μαρτυρείται από τα νεολιθικά χρόνια και έκτοτε συνεχίζεται ως σήμερα.     

  • Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

    02 Ιούλιος, 2006

    Το θέατρο της Επιδαύρου, περίφημο από τους αρχαίους χρόνους μέχρι σήμερα - για το μέγεθος, την αρχιτεκτονική αρτιότητά του, την ακουστική και την αρμονία του     

  • Τεμαχίζοντας και κατεδαφίζοντας το παρελθόν

    20 Ιούνιος, 2006

    Η κοινωνία που δεν σέβεται τα έργα των προηγούμενων γενεών και δεν κατανοεί την αξία τους είναι μια κοινωνία σε παρακμή, σε σήψη. Σημαίνει πως ο πολιτισμός της φθίνει, πως δεν είναι ικανή να δημιουργήσει τα δικά της ξεχωριστά έργα, τη δική της παράδοση, έτσι ώστε με τη σειρά της να την αφήσει σ' αυτήν που έρχεται.     

  • ΤΟ ΔΙΠΟΛΟ ΔΗΜΟΣΙΟ – ΙΔΙΩΤΙΚΟ: ΟΙ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

    20 Ιούνιος, 2006

    Οι διάφοροι τύποι χωρικών σχέσεων, συνεπάγονται τη δημιουργία περιοχών, με διακριτές διεκδικήσεις - ιδιωτικές ή δημόσιες - με τη συνακόλουθη αίσθηση προσπελασιμότητας. (Αχιλλέας Ψυλλίδης)     

  • Γιαπί: το μεγάλο σχολείο του αρχιτέκτονα

    10 Ιούνιος, 2006

    Αρχιτεκτονική μπορείς να κάνεις με κάθε υλικό, με ό,τι βρίσκεις γύρω σου. Δεν κάνει το υλικό την αρχιτεκτονική, απλώς είναι το μέσον για να την υλοποιήσεις.     

πρώτη 52 53 54 55 56 57 58 τελευταία

εγγραφή 865 εώς 880 από 954 εγγραφές σε 60 σελίδες

GreekArchitects Athens

Copyright © 2002 - 2024. Οροι Χρήσης. Privacy Policy.

Powered by Intrigue Digital